söndag, april 05, 2009

Undercover!

Ibland går Fantomen ut på stan som en vanlig man. 

Och imorgon kommer jag att jobba civilklädd eftersom jag ska ta ned och skriva om alla miljarder A6- och A3-skyltar med priser.

Hela poängen med det här inlägget är att poängtera hur sjukt snygg jag kommer att känna mig när jag slipper den förbannade fleecevästen i tältversion, låt vara att jag kommer att sakna arbetsbyxornas alla fjorton fickor.

Får väl återgå till att placera diverse i bh:n.  Varför utrustas inte dambyxor med fickor?! 

Nåväl. Man får glädja sig åt det lilla.

5 kommentarer:

Linda sa...

Hey, man ska inte underskatta BHar som förvaringsutrymme!

Fito Paez sa...

Är det för att männen inte vill att kvinnorna ska dölja några delar av sin kropp i onödan och bara ha tajta byxor utan fickor? Fast.. samtidigt finns det män som klär in kvinnorna i burka.. De är inte kloka de där männen...

Snickarn sa...

Men är det inte bara typ pengar som göms undan i behån? Låter skummt detta tycker jag...

Siquidem sa...

Linda: Ack, så sant. Kommer ihåg när vi skulle in på Hurricanes i Disney Village och man av nån jävla anledning inte fick ha med sig handväskan(?) varvid vi fick stapla hundra grejer i bh:n...

Fito: Ja, man tycker ju att det kunde finnas ett irmligare mellanting :)

Snickarn: Icke! Mycket kompatibel plats kan jag informera dig om! http://siquidem.blogspot.com/2008/05/i-landsproblem.html

Snickrapizzarn sa...

Oh lordy...