fredag, april 10, 2009

Talk to a stranger!

Efter tidigare nämnda husmorsutsvävningar har jag nu fastnat vid http://omegle.com! 

Genialiskt koncept, men Ödet har ännu inte fört mig samman med den idealiske samtalspartnern som jag kommer att vara vän med för resten av livet. Eller åtminstone någon att prata med i mer än fem minuter.

Först ut - en främling utan humor. Som inte ville höra min vits.

You: Hi there!
Stranger: hii!
You: Whaaazzzaa? :)
Stranger: ...
You: Know of any  good jokes?
Stranger: not off the top of my head you?
You: Knock knock
Your conversational partner has disconnected.

Därefter började det lovande! En fransktalande! Men det ledde aldrig längre än till artighetsfraser. Nähäpp! Putain.

Stranger: bonjour
You: salut
Stranger: ca va?
You: ouais, très bien, et toi?
Stranger: ca va bien merci.
Your conversational partner has disconnected.

Därefter fick jag prata med en nittonårig tjej från Storbritannien. Eller kanske en femtioårig gubbe från Tyskland. Vad vet jag. Personen ville inte prata mer med mig i alla fall. 

Stranger: Hey
Stranger: 19 / f/ uk
You: Hey stranger
You: 25/f/sweden
Stranger: Hey
Stranger: do you mastrubate?
You: Hahahahahahaha!
Your conversational partner has disconnected.

Kära Bullen. Vad gör jag för fel? Ingen förstår mig!

För övrigt så är det inte jag som skrivit det här inlägget.

2 kommentarer:

Jösses sa...

Haha gud vad roligt. Lycka till nästa gång. Är det femhundraelfte gången gillt man säger? :)

Siquidem sa...

Ja, jag tror nästan det - i det här avseendet!