torsdag, december 18, 2008

Tips från coachen!

I vad som kändes som timmar letade jag på köpcentret Oslo City efter en hårborste med naturhår, eller vad det heter. Butik efter butik svettades och trängdes jag igenom. Sminket rann och jag blev surare och surare och började så smått att hata mina medmänniskor efter att ha blivit påkörd av en barnvagn för tredje gången inom tio minuter.

Ingen hårborste hittade jag heller.

Grinigt stegade jag hemåt. Irriterat låste jag upp porten.

Men se! Vad låg på hatthyllan om inte skoborsten jag fick med mina stövlar när jag köpte dem?

En prima borste med naturhår!

Detta är så smart att jag nu känner mig tvungen att förmedla det här tipset till omvärlden! Dessutom är det strån på bägge sidor, så egentligen kan jag borsta håret med ena sidan och skorna med andra. Men det tror jag att jag skippar, faktiskt.

Sånt här gör mig så nöjd och glad.

1 kommentar:

Anonym sa...

Om du använder samma sida kanske du även kan använda borsten till att färga håret svart? =)