tisdag, december 30, 2008

Senil?

Idag tappade jag bort en cementblandare.

Till saken hör att jag innan jul ringde upp en kund och meddelade att cementblandaren han beställt hade anlänt. Och idag dök han upp för att hämta den.

Tyvärr hittade jag inte den jävla cementblandaren trots att jag letade efter den i tjugo minuter. Den stod inte på lagret, och snubbarna där ute svor på att de inte sett röken av någon dylik apparat.

Hade någon sålt den fast den var reserverad? För bövelen!

Jag frågade mina kollegor.

Ingen visste.

Så det var bara att äta upp sin hatt och beställa en ny till kunden i fråga. Lagom roligt.

Men han skulle inte cementera nåt förrän nästa år i alla fall.

Och detta var väl ett förbannat tråkigt inlägg.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, knäppis.. "Pest eller kolera"? Och det roligaste är att någon verkligen har röstat. =)

Anonym sa...

Hm. Har någon snott ditt internet nu?

Anonym sa...

var har du tagit vägen?? *anka saknar* :(