onsdag, mars 25, 2009

Vem har lagt vantarna på mina handskar?

Idag byggde vi om en väldigt stor del av avdelningen eftersom vi där inom kort skall komma att hysa gräsklippare, häcksaxar samt allsköns trädgårdsartiklar. 

Eftersom jag har en tendens att skada mig hela tiden så skulle jag ta på mig mina handskar innan jag skulle börja bedriva rivningsverksamhet. Men jag hittade dem inte. 

Ägnade en och halv timme, utspritt över förmiddagen, till att leta upp dem. Visade sig att jag packat in dem i en borrmaskinsväska jag öppnade åt en kund för att kolla om det följde med bits.

Hur jag hittade dem? Jo, kunden kom tillbaka vid tvåtiden för att fråga om det är vanligt att det följer med dammiga arbetshandskar och en oläslig post-it-lapp med Dewalts borrmaskiner. Hmm.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tja, har snokat runt lite på din blogg här. Första bloggen jag faktist kan tänka mig följa X)
Hehe, some funny stuff. Aja, nu måste jag nog uppdatera min egen. Eller försöka, man jobbar ju bakdelen av sig. (så man kan bli rik som ett troll)
Ha de. /Pizzasnickarn
P.s Starwars e kempe skön, jag antar att du har sett detta klipp. http://www.youtube.com/watch?v=ugk37TvIR8E