tisdag, maj 26, 2009

Virus

Som rubriken antyder fick jag för ett tag sen virus på min fina lilla dator. Lånar ena sambons (kombons?) dator just nu medan jag ominstallerar lite shit på min egen. Igen.

Som om det inte räckte verkar jag ha fått virus i kroppen med. Kan jag låna en reservkropp nånstans? Ominstallera? Nähä, inte kompatibelt?

Det mesta är fortfarande kaos. Vissa grejer funkar bra, vissa halvbra och vissa är åt helvete fortfarande.

Och jag svär eftersom jag tycker att jag borde ha kunnat förutse att det antivirusprogrammet jag hade faktiskt inte var så bra. Har ju ändå jobbat med sånt här i flera år. Doh. Pinsamt. 

Mycket att göra just nu; i livet och på jobbet. Ska fixa datorn också. Återkommer. 

2 kommentarer:

Pissasnickarn sa...

Har du jobbat med virus innan? Det är nog så de har lärt känna dig. Virus gillar dig. De vill vara omringade av din mäktiga närvaro. De frodas och mår bra då. Du är virusets fertilitets gudinna och din kropp är deras tempel. Men att några har flyttat över till din dator e juh en kluris. En teori: En virus präst med ett antal anhängare ville etablera ett nytt tempel och tro omringade av den nya världen.
A ja, nu har jag nog skrivit tillräckligt. Go natt och krya på dig och din dator.

Jösses sa...

Klar snart med dina ominstallationer och åtagande på jobbet och i livet? Sitter här och rullar tummarna, vill ha något kul att läsa.