lördag, maj 09, 2009

Sliten kommentar spekulerar:

1. Är promenadkåtmannen den man jag promenerat förbi då han onanerat i buskarna?

2. Rekommenderar du Oslo som resmål i sommar? 

3.Framtid eller nutid?

1) Promenadkåtmannen som jag refererar till, är en av mina bästa vänner. När jag är hemma brukar vi promenera flera timmar, gärna på natten. Promenadkåt är för övrigt ett fantastiskt ord, tack Promenadkåtmannen! 

Men å andra sidan så vet jag ju inte vad han sysslar med när jag inte är hemma. (Haha, sorry. Vet att du läser det här. Ägd över Internet!)

2) Oslo kan absolut rekommenderas! Snart är det 17 mai också! 

3) Framtid eller nutid? Svår fråga. Att leva i nutiden är förstås smartast, men jag tenderar att leva en del i framtiden med. Planera för nästa projekt och resa och andra grejer.

En tidsmaskin kanske vore lösningen? Skulle bygga en själv men saknar lite delar, knakpåse och ståldrutt bland annat.

Hoppas du fick svar på dina frågor!

2 kommentarer:

Sliten Kommentar sa...

Bra svar, bra svar.
Jag tänker att jag nästa gång jag springer in i den kåta mannen i skogen kan jag ju fråga om han känner dig helt enkelt! :)
Tack!

Unknown sa...

Har bloggen gått i dvala?