fredag, maj 08, 2009

Ålderskrämpor?


Nej, snarare klen och otränad. Men ålderskrämpor låter mer jävligt, så ålderskrämpor blir det.

Men fy helvete, vilken jobbig madrassjävel att bära. Bar den på huvudet hela vägen utom sista två meterna när någon frågade om jag behövde hjälp. Och det behövde jag ju inte då. Men det var snällt att fråga, i alla fall.

Nu har jag en 120-madrass. En riktig resårmadrass. Inte som den fem centimeter tjocka skumgummimadrassen från Helvetes Fjärde Krets jag sovit i på golvet de senaste månaderna. Märkligt hur fort man anpassar sig.

Nu ska jag tejpa ihop ryggen och sen lägga mig ner på den fantastiska madrassen.

Skriver klart svaren på edra frågor senare ikväll eller imorgon förmiddag. Då är jag ledig.

Imorgon fyller jag nämligen 26.

6 kommentarer:

J sa...

Grattis :)

Fabulous sa...

Gratulerar!

Jag väntar för övrigt med spänning på svaren! :)

Sliten Kommentar sa...

Ha den äran!!

pizzasnickarn sa...

Feliz cumple! Vieja :)

Unknown sa...

Grattis på födelsedagen! Tungt att bli gammal ja? :)

Siquidem sa...

Vieja hit och gammal dit... BAH! :) Tack allihop! Zippar lite tårta.