lördag, maj 09, 2009

Pizzasnickarn undrar:

Men va säj du? "Eftersom jag är en tråkig, mindre kreativ människa helt i avsaknad av fantasi" Det är ju typ det motsatta som är anledningen till att jag för en gångs skull följer en blogg i huvud taget...

Men om man ska fråga ngt så kan jag la slänga fram nåt.. Gillar du Anime? Å antagligen gör du det så då går jag direkt te nästa del. Vilken e din favorit? Och en fråga till. Har du testat den där brun utan sol än?

Tack! 

Anime? Är inte det samma som typ manga? Eller var det hentai? Kan jag svara Sailor Moon? Eller är Pokèmon anime? 

Eller vänta, jag gillar inte Pokémon. Inte Sailor Moon heller. Haha, jag har ingen aning om vad jag pratar om. 

Har inte vågat ta Brun Utan Sol-steget ännu. Jag har ännu i alldeles för färskt minne den gången jag var tretton år och fick en sådan flaska med en tjejtidning. OKEJ DÅ, jag var tjugofyra.

Glad i hågen testade jag detta nya påfund. 

Dock syntes ju ingenting, så jag smetade på lite mer. Efter en timme blev jag förbannad och smetade på ännu mer. Efter ännu en timme slängde jag fuskflaskan och gick och lade mig.

Dagen efter syntes det. Ja jävlar, vad det syntes. Såg ut som om jag doppat huvudet i skokräm.

Gick inte ut alls de efterföljande dagarna. 

Och numera är jag traumatiserad och skeptisk. Och tyvärr blek.

Hoppas svaren är till belåtenhet. Och tack för att du påminde mig om den där hemska episoden, nu måste jag börja med mina piller igen.

1 kommentar:

Den som undrar sa...

Jasså, jag trodde du hade koll på den biten. Manga är Japansk serie teckning. Typ som Asterix å Tin Tin. Fast i den speciella Japanska stilen. Anime är sama typ av karikatyrer men i teknad film eller tv serie. Hentai upptäckte jag av en slump när jag var fjortis och glömmer därför aldrig av vad det är. Mer säger jag itte om den saken. Men du sjönk ett par poäng där nu. :P

Jag är oxå lite skeptisk te brun utan sol. Och får även för mig att det är mer för tjejor än killar. Jag har undvikit att använda det, men det är nån ond å mörk kraft som fortfarande viskar lite vagt... -testa...-testa. Jag kan kanske behöva ngn av dina piller.
Pizzasnickarn over and out.