fredag, maj 01, 2009

ÄGD!

Ikeadamen behöver en ny inneboende efter att föregående flyttat ut.

Ikeadamen lägger upp en annons på hybel.no.

Jag skriver ett mail.

Hallå!

Finns det möjlighet att installera lysrör i garderoben? Och är det ofta poliser i området? Jag hobbyodlar hmm... växter nämligen. 

Finns det rökdetektor i lägenheten? Och kan man stänga av den av och till? 

Jag är 38 år och "entrepenör". Kör blingbling-BMW och samlar på solglasögon. Reser ofta. Senast till Amsterdam. Och en längre semester i Kumla innan dess.

Hoppas på snabbt svar.

Pelle

Ikeadamen läser mailet och tänker att det här, det är nån jävla knäppgök. På fest samma kväll orerar hon om vilka idioter som går lösa i samhället.

Idag frågar jag hur det går med visningen av lägenheten. Ikeadamen informerar om idioter i samhället. Jag frågar om det gäller folk som ska ha lysrör i garderoben. 

Ikeadamen kopplar långsamt och skrikskrattar sedan något om men Gud och vad i helvete var det du?! och ja det kunde man ju nästan gissa, idioter i samhället, ja nog fan är det idioter i samhället, din idiot!

Haha! Stor humor!

3 kommentarer:

Fabulous sa...

Det där är fan humor på jävligt hög nivå!

Fantastiskt!!

Siquidem sa...

Ja, jag vet! När mina nuvarande flatmates flyttar ut efter sommaren vill jag också ha såna mail! :)

Pizzasnickarn sa...

Ja ett gott bus förlänger livet. :)