tisdag, juni 16, 2009

Nya tag

Först fick jag virus. Sen slutade min gamla dator att fungera. Efter det exploderade min TV.

Och så såg jag ett litet barn bli påkört. Han dog på sjukhuset. Fyra år. Fy fan.

Det är en dålig period i livet.

Nej, det är det ju inte. Inte egentligen. Har ju faktiskt varit på kryssning med jobbet till Köpenhamn, verktygseminarium i Polen med 275 norska karlar/gubbar samt spraymålat en betongblandare rosa. Sålde den relativt omedelbart efter det. Smart!

Ser mig för innan jag går över vägen.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Välkommen tillbaka till bloggvärlden:).

Läste om 4-åringen, fruktansvärt tragiskt! Vad ska man säga..ord blir fattiga.

Siquidem sa...

Ja. Kommer inte glömma de skriken eller paniken i blicken hos mannen som sprang med barnet mot legevakten i första taget. Fruktansvärt jobbigt.