lördag, maj 10, 2008

Men vi skulle ju ligga med varann!*

Det var väl värst vilket övergripande intresse ni har för sex enligt undersökningen här ovan! Åtta röster rörande nyss nämnda ämne och två på müsli, varvid Gud och verben får leva med en röst var.

Ja, jag är ju givetvis inte den som är den - liberal som jag är har jag till och med letat upp en film** som eventuellt skulle kunna falla er åtta perverterade människor i smaken.

De enda utsvävningar man ska hålla sig till är etymologiska sådana; inget fifflande innan äktenskapet här inte***! Gud lär dessutom inte vara vänligt inställd till den fallna själ vid Himlaporten som sedermera visar sig ha hemfallit åt sådana aktiviteter. Inte när han upptäcker att han bara fått en röst av er förtappade typer.

*Ni har väl sett Bert-filmen?
**Nej, inte min favoritgenre.
***Hmm.

3 kommentarer:

Andreas sa...

Vill inte vara den som pajar din bastu, men, om du har sex med i en omröstning kommer sex självfallet att vinna!

Du får köra lite mer antingen eller grejer såsom:

antingen bajsa taggtråd
eller kissa rakbladsbitar

då måste folk ta ordentlig ställning... Fast det är klart...

Alla kanske inte uppskattar sådana sorters undersökningar.

Jag ber dig därför att bortse från vad jag just skrev!

Lovisa sa...

-Nej, jag har ångrat mig. Jag måste hem.
-Nu?!
-Aa, jag har faktiskt lagt en massa brötchen i ugnen!
-Brötchen?!
-Men nån måste ju ta ut dem.
-Kan inte din mamma göra det då?
-Nej! Jag! Annars bränns dom ju fast i bakplåten fattar du väl!

Vardagsanalys sa...

Sex is the shit, det tror jag gud också tycker! :)