måndag, juni 29, 2009

Vederkvickelse hemmavid

Promenerade med Promenadkåtmannen och pratade om livet.

Fin kväll.Låt vara att karln störde sig på den stackars livbojen i detta fotografi.

För övrigt så har mitt svenska Halebopnummer dött för länge sedan. Detta visste dock inte Promenadkåtmannen, som skickade ett sms.

Promenadkåtmannen: Vi har fixat bilen nu, säg till om du vill ha skjuts från flygplatsen!

Människa i Hudiksvall: Vem är du?

Promenadkåtmannen: Jag är faran som lurar i natten. Jag är promenadkåtmannen! 

Människa i Hudiksvall: Men säg!

Någonstans där insåg Promenadkåtmannen att något inte stämde.

Haha.

Jag vill passa på att uttryckligen be nämnda människa i Hudiksvall om ursäkt för eventuella underliga sms. Det kanske är dags att meddela folk att jag inte har det numret längre.

Inga kommentarer: