söndag, november 30, 2008

Siquidem goes abroad!

Yes! Jag frekventerar min lilla hemstad till jul och lämnar därmed detta u-land i vilket man inte ens kan betala flygbiljetter via nätet eftersom man tydligen fått ett VISA-kort med spärr för utlandsbetalning. Norska Nordea vill uppenbarligen jävlas. Bring it on, bitches!

Flygbiljetterna är i alla fall bokade nu, efter många om och men. Jag har högtflygande (flyg)plan-er! Så nu kan jag fara och flyga eftersom allt nu går plan-enligt. Nej, det var inte heller roligt.

Jag är kronisk ordvitsare! Finns det måhända någon bot mot det? Jag blir nämligen less på mig själv.

Med detta ytterst onödiga inlägg vill jag endast belysa det faktum att jag:

1) kommer hem till jul.

2) behöver billig lobotomi.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Som Peter Jöback då. Men var är hem?

Siquidem sa...

Hemma är där man sist satte sig! :)

Anonym sa...

Hm.. och dit ska du åka över jul? = )

Anonym sa...

Hej din lilla vimsiga virrpanna :D Hur e de?? Du skriver här men från msn e du minsann bortflugen :( Saknar att snacka roligt å elände med dig juh... kom tillbaka snart =)) //Skånejäntan ;)

Anonym sa...

Jag vill också ha dig på msn. = )