torsdag, november 27, 2008

VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ ER?!

Sedan september har ni hamnat hos mig via följande sökord!

Jag framstår ju som en mycket sjuk människa som skriver om bisarra grejer! Kriminella grejer, dessutom! Herregud! Varför söker man till exempel efter som kriminell kommer man snabbt till himmelen eller jobba med papper hemma och bli rik ?

Min favorit är nog runt plastbord på liten pinne eftersom det är så jädra udda.

Vem googlar på det? Och vad har jag rimligtvis skrivit om saken?

Kära läsare, håll till godo med Siquidems sökordslista!

Vilken är er favorit? Och please - om någon av er känner sig ansvarig för någon av googlingarna nedan så får ni mycket gärna motivera ert sökval.

Haha, det är så roligt!

ack och ve
rysk kulstöterska bilder
tänk på vilodagen så att du helgar den
ligga med varann
elektriker skämt
det är med sorg jag måste meddela
grilla, jag tänkte vi kunde grilla
armaniskjorta
vid poolen bilder blogurl:blogspot.com
vad är internet
siquidem
runt plastbord på liten pinne
lön byggvaruhus
kjapp
kriminella grannar
tänk på vilodagen
busringningar
kylskåpsmagnet oslo
internet loggar ur hela tiden
alldeles för mycket fritid
kriminella ordvitsar
jag har onanerat i en hangglider
munkskänk
vi skulle ju ligga med varandra
kackerlackor
hypokondriker
engelska
i'm your god now
hur man dödar kackerlackor
sunet ftp
häcken full ordspråk
teckenspråk skinka
motorsågskedja slipmaskin
stark fefferoni
något gick fel
hejfra
kölappssystem
ping -t
jobba med papper hemma och bli rik
stjäla bredband
fefferoni
tankegång
som kriminell kommer man snabbt till himmelen

7 kommentarer:

Anonym sa...

Har du onanerat i en hangglider? Kan du inte länka till det inlägget? = )

Siquidem sa...

Nej, dessvärre inte jag, men en av Äventyrarna i Hipp Hipp har gjort det! Och den andre har åkt kundvagn genom Tyskland!

Linda sa...

Vem sjutton googlar "engelska"? Gillar även "grilla, jag tänkte vi kunde grilla", kanske är något citat man borde kunna. Ett hett tips är att skriva något om den tyska filmen "Die fette jahren sind vorbei", oj vad många som googlat sig till min blogg p g a något gammalt inlägg om den.

Anonym sa...

Åh, jag älskar Hipp Hipp. = ) "Som brandman gäller det att vara fit. Känner ni er fitta?"

Siquidem sa...

Linda: Vad fasen betyder det? Vet att jag skulle kunna googla det, men jag är för trött - och dessutom riskerar jag bara att hamna hos dig. :)

Annie: RÄDDA LARMA SLÄCK! :)

Anonym sa...

"De feta åren är förbi" har jag sett faktiskt. Den var väl okej. Några aktivister bryter sig in i rika människors lägenheter när de är bortresta och staplar alla deras möbler i en hög. Fast en dag råkar han som bor där komma hem och de blir tvungna att kidnappa honom för att inte åka fast.
Men som du vet föredrar ju jag romantiska filmer, gärna med lesbiskt tema. ;)

Siquidem sa...

Annie: Har du sett "But I'm a cheerleader"? Haha, det är en slags parodi (hoppas jag!) på cheerleaderfilmer där ledarbruttan utsätts för en "intervention" av vänner och familj och sedan skickas på "straight-camp"... Involverar bland annat en bögutbrytargrupp och tolvstegsprogram. Herregud!