fredag, augusti 21, 2009

Siquidem's bror här.


Min systers internet är trasigt som hon brukar säga, men det hon menar är ju givetvis att det är fel hos leverantören men det kommer säkert att gå igång på tisdag.

Mångfald kan suga ibland. Jag har nyligen kommit över kanske 10 PC-spel som jag velat ha länge men eftersom jag jobbar så hinner jag inte spela tillräckligt mycket för att uppleva allting... jag önskar nästan att jag blev sjuk en vecka så jag kan hinna ikapp. Jag har haft en back-log av spel jag velat spela väldigt länge nu. Half-Life 2, Beyond Good & Evil, Final Fantasy VIII och F.E.A.R för att nämna några. Oh well.

P.S Siquidem låter meddela att hon just nu spelar Skyroads och skruvar isär en borrmaskin, men det verkar gå åt helvete. Säger hon. Jag vet inte vad hon menar. Men det förklarar hon väl sen.

1 kommentar:

Siquidem sa...

Men argh, använd inte genitivapostrof i svenska språket! Hur blev du uppfostrad egentligen? :)