onsdag, maj 19, 2010

Nedräkningen fortsätter


Nu är det bara åtta dagar kvar innan jag står på ukrainsk jord! 

De senaste dagarna så har jag (förutom att idiotfira 17 maj likt en fanatisk norrman - eller snarare en smått udda, "jag-har-organiserat-ett-program-i-förväg-så-vi-kan-fånga-norska-folksjälen-och-självklart-tar-jag-med-kameran"-människa) fullt fokuserat på att lära mig allt, och lite till, om Ukraina.

Jag räknar med att jag nu lärt in cirka 0,01% av det som verkligen finns att veta, men cirka 87% mer än de andra som kommer att följa på på denna affärsresa. 

Mina vänner, jag går givetvis all in! Och hoppas att jag hittar någon av dessa 249 människor som orkar umgås med mig under resans gång. 

Ukraina, alltså. Jävlar i min lilla låda, vad jag ser fram emot det här!

3 kommentarer:

Annie sa...

Very interesting. Spasibi.

Jösses sa...

De firade 17 maj i Göteborg också. Vilket var lite lustigt då det kändes större än ett första maj-tåg och jag var fick sitta där i min gamla spårvagn och invänta spektaklet. Mycket märkligt kändes det som.

Siquidem sa...

Ja, nu jävlar, brudar! :)