tisdag, april 06, 2010

Si, I'm back!

Men eftersom jag är medveten om att ett begränsat antal människor läser det jag skriver - om ens det - vore det på s.k. grovt språk "jävligt efterfrågat" att lämna en ack så liten men betydlig kommentar!

ÖÖÖÖÖÖÖÖH!", räcker.

Vem är du? Och varför har du pallat att klicka in dig på lit-de-parade-siquidem.blogspot.com igen?

Fetpalla skriva utan respons. Då kan jag lika gärna återgå till min ponnybeprydda dagbok som jag hade när jag var 9 vårar.

Come on, you guys! Är det nån vits med den här bloggen?

7 kommentarer:

Anonym sa...

JAAAAAAAAAAAAG läser din blogg, men det vet du om... är bara så kass på att lämna kommentar för vill inte sabba den goa stämningen man har efter man vatt inne och läst med en skit tråkig kommentar =P Skönt att se att din brors "god jul" inlägg inte stämde...alltså att han dängt någe i skallen på dig *fniss* Miss u!!

Anonym sa...

jag läser oxo här nere i Belgien. kram Marianne

Anonym sa...

FOKK muahahahaha

Unknown sa...

Klart man måste läsa språkoraklets blogg :-)

Unknown sa...

jag läser ju också, dock sporadiskt, men ändå med intresse:)

Peter sa...

Naturligtvis finns det en vits med att du skriver. Jag läser, tillika med stort nöje!

Hälsar Peter

...som förvisso inte lämnade många ord från mig, men dock fler än öhhhhh

Anonym sa...

ÖÖÖÖÖÖÖÖH!